Ofte stillede spørgsmål

Jeg er i tvivl om hvilken størrelse, jeg skal købe?

Har du set vores størrelsesguide? Den vil i de fleste tilfælde hjælpe dig med at vurdere en vare i forhold til produkter, du kender i forvejen

Du finder størrelsesguiden i menu bjælken øverst på siden. Du er også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du er i tvivl

 

Kan jeg hente min ordre i butikken i Tørring?

Ja, du kan sagtens lægge en bestilling ind på webshoppen og så vælge ”afhentes i butikken” som forsendelsesmetode. Så pakker vi din ordre og giver dig besked pr. mail eller sms, når den er klar til afhentning.

Du kan også vælge at betale i butikken, når du henter ordren

Afhentningsordrer kan hentes i butikken, Torvegade 1, 7160 Tørring i butikkens normale åbningstid, som er mandag – fredag kl. 10.00-17.00 og lørdag kl. 9.30-13.00

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget mine varer?

Langt de fleste pakker kommer frem i løbet af få dage, du kan altid følge med i hvor langt din pakke er nået via Track&Trace-nummeret, som du modtog i din ordrebekræftelse

Hvis din pakke alligevel ikke dukker op, så kontakt vores kundeservice

Husk at hvis du ikke får afhentet din pakke på udleveringsstedet, returneres pakken til os.

 

Kan jeg fortryde mit køb?

Du har altid 14 dages bytte- og returret, så længe du ikke har taget varen i brug. Du sender bare dine varer retur sammen med retursedlen (følg vejledningen på retursedlen), så refunderer vi dine penge, når vi modtager varerne.

Når du returnerer varer til os, skal du selv betale fragten for returnering.

Du har mulighed for at købe en returlabel hos os. Den gør det både nemt og billigt at returnere varer til os, og så er den incl. forsikring og track&trace – du kan købe en returlabel ved henvendelse til kundeservice.

HUSK vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og vi har ikke mulighed for at hente pakker i pakkeboks – er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice pr. mail cnl@nicewear.dk eller tlf. 93 98 78 33

 

Hvad gør jeg, hvis der er fejl i min levering?

Hvis vi har lavet en fejl, sørger vi selvfølgelig for at rette fejlen uden omkostninger for dig.

Kontakt kundeservice pr. mail cnl@nicewear.dk eller tlf. 93 98 78 33, så vi kan sende den korrekte vare og vi evt. kan sende dig en frankeret returkuvert.

 

Hvad gør jeg, hvis en vare, jeg har købt, er gået i stykker?

Det sker desværre ind imellem – men du har altid 2 års reklamationsret på varer købt hos Nice Wear

Kontakt kundeservice pr. mail cnl@nicewear.dk eller tlf. 93 98 78 33, så finder vi en løsning på problemet. Det nemmeste er, hvis du kan sende et billede af fejlen på mail sammen med en kort beskrivelse.

Du skal IKKE sende varen til os, før vi har haft mulighed for at vurdere problemet. Hvis vi har brug for at få varen retur, dækker vi rimelige fragtomkostninger, du skal derfor altid kontakte os, inden du sender noget til os.

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice pr. mail cnl@nicewear.dk eller tlf. 93 98 78 33 (tlf.tid på hverdage kl. 10.00-17.00 samt lørdag kl. 9.00-13.00)